הצליחו עם RichUp

הנה חלק מסיפורי ההצלחה שלנו, משפחות שיצאו מהמינוס,
נשים וגברים שהשיגו והגשימו את המטרות שלהם ועוד המון אור והצלחה שהספקנו להפיץ לעולם עד כה.

אימון כלכלת המשפחה ואימון אישי הם תהליכים יחסית קצרי טווח וממוקדי מטרות שאורכים ממספר חודשים עד חצי שנה או שנה
הכל תלוי בכם, בנקודת המוצא ובקצב שתבחרו.

הצטרפו אלינו והסיפור הבא כאן יהיה שלכם 🙂

זוג בני 34 + 3 ילדים, שוהם
"בפגישת ההיכרות העלנו על הכתב את היעדים שלנו לשנה הבאה, כתבנו את שעל ליבנו ואף הרחקנו לכת. כיום מספר חודשים אחרי, הצלחנו להשיג יעדים שאז נראו כחלום והרבה בזכותך. במפגשים עסקנו רבות בהיבט הכלכלי אך לצד זה תמיד באישי ולעיתים אף בזוגי, מתוך הבנה שהדברים שזורים זה בזה."
זוג בני 40 + 4 ילדים, חולון
"היגענו ללירן בעקבות פרסום בטיקטוק, בדיוק אחרי לידה של בנינו הרביעי בתקופה מאוד מאתגרת הרבה התחייבויות כלכליות שלא יכולנו לעמוד בהן ובעיקר, תחושת חוסר אונים גדולה. לירן ליווה אותנו דרך בנית תקציב משפחתי, תיעדוף הוצאות, הגדלת הכנסות ועד להגשמת חלומות גדולים וקטנים"
זוג בני 38 + 3 ילדים, ראשון לציון
"הגענו למצב של אי שליטה בהוצאות ורצון לצאת מהמינוס. עבדנו על הפיננסיים הזוגי ועל התפיסות שלנו. בעזרת לירן והגישה הנהדרת קיבלנו זוויות חדשות להמון תחומים והצלחנו לקחת שליטה על החיים שלנו."
זוג בנות 32, חולון
"הגענו אליך חסרות תקווה למצב הכלכלי ועם חוסר אמון עצמי שנוכל לטפל בחשבונות שלנו... הצלחנו לצאת ממינוסים גדולים ולצמצם הלוואות שנתן לנו רווחה כלכלית. במקומך הייתי מתחילה את התהליך כבר אתמול, בואו עם ראש פתוח ואתם תראו את התוצאות"
בן 45 גרוש + 2 ילדים, ראשון לציון
"העבודה האישית בין המפגשים והתכנים שפגשתי, עזרו לי להסתכל על הדברים כחלק מ ולא "החיים עצמם", לשים דברים בפורפורציה. היית קשוב, ואף שיתפת חלק מחייך מה שהפך את התהליך לדו שיח, מרתק ומעצים."
בת 37 גרושה + 2 ילדים, בת ים
"...בעזרת האימון האישי נוכחתי לראות 99% מהרשימה שכתבתי במטרות שהצבתי לשנה הגשמתי כבר בתוך 3 חודשי ליווי. תוך כדי התהליך נכנסתי לזוגיות לה איחלתי לעצמי, התחלתי ללמוד במטרה להקים עסק עצמאי בתחום הציפורניים, רציתי להיכנס לכושר ולהוריד במשקל והתחלתי! ואני כבר רואה תוצאות"
זוג בני 28 ו 32 + 2 ילדים, חולון
"הגעתי במצב של מה כבר הוא יתן לי שאוכל לצאת מהמינוס, פקפקתי ואפילו לא האמנתי במפגשים הראשונים אבל בכל זאת נתתי צאנס... מדי שבוע אנחנו עוברים על התקציב שלנו לראות איפה אנחנו עומדים, אומנם לא יצאנו מהמינוס עדיין אבל אנחנו בדרך הנכונה ובקרוב זה יקרה"
בן 34 נשוי + 4 ילדים, כפר חבד
"רציתי להודות לך על האימון והליווי האישי לכל אורך הדרך, תמיד היית זמין לכל פניה שלי ולכל בעיה שצצה. כבר אחרי שלושה מפגשים התחלתי להרגיש בשינוי. ברגע שהבנתי שחלק נכבד תלוי בי פתאום ראיתי כמה שינויים ושיפורים אני מסוגל לעשות בעצמי... בזכות התהליך להוריד במשקל שהיה תקוע הרבה זמן והצלחתי לפרוץ גבולות שלפני זה הייתי תקוע בגללם. ועיקר התועלת בכל התהליך שהואך תרם גם לכל המשפחה"
בת 40 גרושה +2 ילדים, ראשון לציון
"עבדנו על הרבה תחומים בחיי ועם זאת התחום שהכי תקע אותי היו יחסים רעילים שהייתי מצוייה בהם. אתה נתת לי את הזבנג על הראש... אני גאה בעצמי שעשיתי זאת ויצאתי משם, לאחר שכבר שנה הייתי במצב הזה ולא הצלחתי לצאת ממנו. הבנתי שאני סובלת הרבה מכאבים כי בעצם יש לי מלחמה בין הראש לגוף... אני משתמשת בכלים שלמדתי בתהליך והם עוזרים ומחזקים אותי ביום יום, זה עובד מדהים וכיף לי שאני יכולה לעזור לסביבה"